Онлайн-ігри — це не просто азартний спосіб проведення дозвілля. З розвитком ігрової індустрії вони перетворилися на стиль життя, спосіб спілкування, а для деяких — на непогане джерело доходу. Наприклад, у суперфіналі Wargaming.net League, який проводився в Польщі, загальний призовий фонд становив $300 тис. На події фіналу, як зазвичай відбувається в таких випадках, приймалися ставки в режимі Live (приклад: https://www.ninjacasino.com/ru/live-kazino), тому навряд чи буде помилкою вважати загальний дохід гравців і бетерів меншим за $1 млн.
Давайте подивимося на статистику, яка показує, наскільки на сьогоднішній день розвинений онлайн-геймінг:
- РС-гра, яка продається найкраще у світі. Цей титул отримала World of Warcraft: Shadowlands, яку тільки в перший день продажів поспішили купити 3,7 млн гравців. До цього рекорд одноденних продажів утримувала Diablo III. У день релізу її придбали 3,5 млн шанувальників.
- Перша дюжина. Усі 12 персонажів World of Warcraft: Shadowlands до 60-го (найвищого) рівня першим у світі прокачав геймер із ніком HeadyAF. Для цього йому знадобилося 165 годин. Гравець готувався до рекорду заздалегідь — запасся їжею, напоями й навіть кофеїном у таблетках. Тому він витрачав час тільки на сон і прокачування персонажів.
- Вартість акаунта. Прокачування акаунтів — прибуткова справа. Прокачані облікові записи купують новачки, які не хочуть витрачати час на розвиток персонажів, а одразу прагнуть грати. Механізм простий: чим популярнішою є гра й чим краще прокачаний персонаж, тим акаунт дорожчий. Наприклад, за добре прокачаний обліковий запис у World of Warcraft можна отримати близько $1 тис.
- Турніри й батли. В Україні проходить турнір із кіберспорту Wegame, у межах якого геймерам доступні косплеї, квести, нагороди й різні види кіберспорту. У США це LOOT.BET Pro Series, на Мальті — Malta Vibes Knockout, у Європі — PUBG Continental і ESEA.
- Рекордні виплати. Максимальні призові фонди — у турнірах із Dota 2. У 2019 році гравці боролися за $34 млн. У 2017 і 2018 призовий фонд чемпіонату становив $25 млн і $26 млн відповідно. За даними аналітиків, за подіями чемпіонатів спостерігають понад 4,6 млн уболівальників.